6.11.14

NA MEMORIA DO PADRE FRUCTUOSO PISABARRO

Nunca é tarde porque a intención é boa. Case catro meses se dilatou esta sinxela homenaxe que hoxe lle queremos render desde esta páxina á memoria do que foi o noso profesor e amigo o P. Fructuoso Pisabarro, monxe de Samos.
Del queremos salientar o seu trato afable, sosegado, a súa palabra serena, a súa ecuanimidade, a súa exemplaridade beneditina e o seu maxisterio.
Querémoslle agradecer o afecto e a calor con que sempre nos acolleu, os seus consellos prudentes, a súa sinxeleza e humildade e o seu saber. 
Oriúndo de La Bañeza, encontrou en Samos e no seu mosteiro a casa definitiva, e a familia que o rodeamos foi extensa e frutífera. O claustro foi o seu ámbito e no claustro amosou saberes de xardineiro e aloumiños para a tartaruga. 
Quede aquí constancia do noso afecto e obriga para con el. E igualmente, o noso pesar polo seu óbito.




 O P. Martín e o P. Fructuoso na VI Xuntanza de exsamonenses. Os dous faleceron no presente ano.
 O P. Fructuoso na VI Xuntanza xunto a Manuel Coedo e Antonio Paz.
 Na VI Xuntanza, o P. Fructuoso aparece entre o alcalde de Samos e Ricardo Martínez Barros.
Para sempre a súa figura quedará inmortalizada no lateral occidental do Claustro Procesional. Alí o retratou Enrique Navarro en 1963, axeonllado ante a imaxe de San Bieito, nunha pasaxe que corresponde á Apoteose da Regra de San Bieito.

2 comentarios:

Lito dijo...

Cuando veo estas imágenes pienso en la bondad y candidez de un monje, que sacrificó muchas veces su propio interés para hacer felices a los demás. Hemos contado muchas veces aquel percance que sucedió un día en el que el P. Abad Mauro no nos permitíó que fuésemos de excursión a O Cebreiro en el camión de Peña. El se las arregló para que, una vez fuera del control del Monasterio, pudiésemos ir subiendo todos a aquel "carromato" para hacer posible el acercarnos al santuario que dista más de 30 Kms de Samos. Como el camión, en las cuestas, no podía con todos nosotros e iba muy lento, nos bajábamos y caminábamos a su lado, con la mala pata que Camilo se cayó y le pasó la rueda por encima de su trasero. Aquello lo ocultamos. No sé qué castigo recibió el P. Fructuoso. Peso así era él.Se arriesgaba para hacernos felices
Ha sido una buena idea traer estas hermosas imágenes para ilustrar nuestro blog, en recuerdo de alguien que sólo tenía sonrisas y buenas palabras para todo aquel que quería estar a su lado,
Y quizás la mejor imagen que lo describe es la que se plasma en el mural de NAVARRO. Servicio y disposición hacia los demás.
Gracias por todo, P. Fructuoso
Un abrazo

Eliseo dijo...

Cómo ex monje de Samos solo puedo tener palabras de agradecimiento para esa Comunidad y como no, también para el que fue también compañero monje el P. Fructuoso Pisabarro, lamento no poder haberle ido a despedir por hallarme en Madrid. P. Fructuoso Pisabarro † D. E. P.