2.8.17

JOSÉ LUIS LÓPEZ ARMESTO "PARADELA" IN MEMORIAM


Hai mañá dous meses faleceu o noso querido compañeiro José Luis López Armesto, "Paradela". Un cancro pulmonar poñía fin á súa vida no hospital de Lugo despois dun mes de loita contra a enfermidade. Hoxe queremos lembralo e homenaxealo e destacar o seu bo carácter e bonhomía dos que fixo gala en todas as xuntanzas, das que era asiduo.
Amigo, compañeiro, a túa memoria permanece en nós.
Nas dúas fotos que ofrecemos podemos velo na VI e na VIII Xuntanzas, á esquerda en primeiro plano.

2 comentarios:

manuel regal ledo dijo...

Síntoo de corazón. O demo ese do cancro que nos trae a todos algo mareados. Seguro que en Deus atopará paz e gozo eterno. Así llo desexo de corazón. E nós que gardemos a súa memoria no corazón coma un empuxe a seguir vivindo tamén en bondade e transparencia coma el. Apertas.

Lito dijo...

Dificil es que nos acostumbremos a asumir que la muerte no es más que un tránsito de la vida. Es la memoria la que nos permiten detenernos en en el recuerdo de aquel amigo, compañero, con el que compartimos momentos de vida.
Nos falla nuestro sistema de actualización de las circunstancias pèrsonales de cada uno de nosotros. NO sé si esto es bueno o es malo, pero la AMISTAD es compartir. Pero no podemos compartir las alegrias y sufrimientos si no utilizamos las vias de comunicacion que están a nuestro alcance. Parece que este blog sólo SE ILIMINA ante la desgracia. Menos mal que al lado de esta luctuosa noticia aparece la buena nueva de la presentacion del libro de Manolo. Enhorabuena. y me gustaría poder estar, Algo haré para "hacer trampa" a esta infernal agenda que me tortura incluso en agosto.
Mis condolencias a los compañeros de Paradela y a su familia.
Un abrazo